اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ‏

وَ اکْفِنِی مَا یَشْغَلُنِی الاِهْتِمَامُ بِهِ وَ اسْتَعْمِلْنِی بِمَا تَسْأَلُنِی غَداً عَنْهُ وَ اسْتَفْرِغْ أَیَّامِی فِیمَا خَلَقْتَنِی لَهُ‏

وَ أَغْنِنِی وَ أَوْسِعْ عَلَیَّ فِی رِزْقِکَ وَ لاَ تَفْتِنِّی بِالنَّظَرِ وَ أَعِزَّنِی وَ لاَ تَبْتَلِیَنِّی بِالْکِبْرِ

وَ عَبِّدْنِی لَکَ وَ لاَ تُفْسِدْ عِبَادَتِی بِالْعُجْبِ‏

وَ أَجْرِ لِلنَّاسِ عَلَى یَدِیَ الْخَیْرَ وَ لاَ تَمْحَقْهُ بِالْمَنِّ وَ هَبْ لِی مَعَالِیَ الْأَخْلاَقِ وَ اعْصِمْنِی مِنَ الْفَخْرِ

 بار خدایا، درود بفرست بر محمد و خاندانش‏

 و مرا از هر کار که پرداختن به آن از پرداختنم به تو باز مى‏دارد، بى‏نیاز گردان و به کارى بر گمار که در روز باز پسین از من خواهى و روزهاى عمر مرا در کارى که مرا براى آن آفریده‏اى مصروف دار

 و مرا بى‏نیاز فرماى و در روزى بر من بگشاى و به نگریستن به حسرت در مال و جاه کسان گرفتار مساز و عزیزم دار و به خود پسندى دچارم مکن.

 مرا به بندگى خودگیر و عبادتم را به عجب و غرور تباه مکن.

 و بر دست من، در حق مردم کارهاى خیر جارى کن و کارهاى خیر من به شائبه منت نهادن بر خلق خداى میامیز و از اخلاق متعالى بهره‏ورم دار و از نازش بر خویش در امان.

 

 

من هم سال نو را پیشاپیش تبریک میگویم  امیدوارم سالی به مراتب بهتر از 84 داشته باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد + جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:40 ب.ظ http://behtarinsite.blogsky.com

سلام.عید شما هم مبارک راستی این سوره هست یا آیه؟

ممنون از لطفتان
باید عرض کنم این دعایی از امام سجاد علیه السلام است.

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:28 ب.ظ

dsd asd

محمدالعلی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:19 ق.ظ

مینا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام سال نو مبارک راستش من یه خاله ی بامزه دارم که اسمش نسرینه نوشتم خاله نسرین که ببینم چی برام می یاره یکی از چیزایی که آورد وب تو بود

احسان شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ http://ندارم

وبلاگتون خیلی خوبه امیدوارم روز به روز بهتر بشه انشاالله
ویه چیزی از شما خاله نسرین دارم که شما باتوجه به تجربتون ما جونا رو راهنمایی کنین
من خیلی علم می خواد کی با شما صحبت کنم پس idمنم دارین لطف کنین بامن chat کنین خیلی ممنون میشم
دوستتون دارم واز وبلاگتمنم خیلی خوشم امده
دوستدار شما احسان
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد