شهید


سلام تو بوی کوچه های عشق رامی داد و نفست یک دنیا حس عاشقی بود،
ولی بگو، بگو تا بدانم که منظور از این همه شوق و دستپاچگی چه بود؟
چرا راز چشمانت را بازگو نمی کردی؟ من که جز تو خاطره ای ندارم من که جز به ستاره شب تو به افقی تازه نمی نگرم. پس مرا برای لحظه ای بپذیر وجودم تقدیم به قدوم آرام و مواجت که تنها تو هم سطح دریا، نگاه به جزیره هستی کردی و من نگاهم به سوی تو ماند، در انتظار ماندم تا به نیمه خود بپیوندم اگر لایق آن یاس باشم.

قواعد ساده


من در زندگی خود قواعد ساده ای را رعایت میکنم :

از زندگی خود به طور کامل استفاده کن.
تا میتوانی دیگران را دوست بدار .
دست کم روزی سه بار از ته دل بخند .
هر قدر که میتوانی و در باره هر چه که میتوانی مطالعه کن .
کا را سبک بگیر و و نسبت به خود و دیگران سختگیر مباش .

( جوزف مک کلندون )

موج ترانه



کسی در باد می آید !(متن عوض شد)

در این سکوت ٬

کسی آواز میخواند.
کسی شعری ٬
سرودی از نگاه آب میخواند

کسی در باد می آید !
کسی با ناز می آید !

نه میترسد .
نه میلرزد .
نه از بیداد میرنجد !

 بانو ترلان