عــــــــــــــاشق دیـوانه

ای عــــــــــــــاشق دیـوانه یکـدم بخرابات آ            جـامی تو زمی بستان آنگه بمناجات آ

 برطور چو موسی شو بر چرخ چوعیسی شو          در جـنـت اعـلا شـو آنـگـه بـمـلاقــات آ

 گـر عرض نـکو خـواهی وز دور سبو  خواهی         رخ بر رخ او خواهی در گوشه ی شهمات آ

 بی خـویش مقـدم شو  بی صید معلم شو          در عــــشــــق مسلم شو در معنی آیات آ

 بگـذار دم  هستـی از عـربـده ی  مـستـی           تا چند درین پستی یـک دم بسمـوات آ

 یـک دم تـن تـن پرور بگـذار و  از  او  بـگـذر           در حـضـرت آن دلـبر یک لحظه بحاجات آ

نظرات 5 + ارسال نظر
هاله شنبه 21 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:22 ب.ظ http://haleh.blogsky.com

عاشقی و دیوانگی ؟؟؟؟؟

لطیفه شنبه 21 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:35 ب.ظ http://latifeh.blogsky.com

سلام خانومی
بازم اومدم پیشت
کاش تمام عاشقی ها همین گونه و با همین منظور بود
موفق باشی خانومی

صدر یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:33 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
پیرانه سرم عشق جوانی به سرم افتاد
وان راز که در دل بنهفتم به در افتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر
ای دیده نظر کن که به دام که در افتاد
---------------------------------------------
در این صبحگاه زیبا !
هرکجا و هر جا زمان که هستی موفق و پیروز باشی
صدر

خاله دوست پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ق.ظ

عرض ادب و سلام خاله نسرین .من خاله ام را خیلی دوست دارم از نام این وبلاگ شما خوشم امد خیلی زیاد.من بطور اتفاقی دنبال این شعر عاشق دیوانه میگشتم و گذرم شانسی به اینجا افتاد و سعادتی شد با خاله نسرین عزیز آشنا شوم....برایتان بهترین هارا ارزو میکنم ...دست مریزاد مکان زیبا و با حالی درست کردی ..

شاهین سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام
من شاعر این شعر را می جویم. آیا تمام شعر اینه یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد