نیایشی از امام سجاد(ع)

بار خدایا، درود بفرست بر محمد و خاندانش
و وظیفه‏ام را نسبت به پدر و مادرم به من الهام کن
و همه دانش خدمتگزارى به آن دو را به من بیاموز
و مرا به گزاردن آنچه به من الهام کرده‏اى برگمار
و توفیق ده تا آنچه را که از علم به من ارزانى داشته‏اى به کار بندم،
تا چیزى از آنچه مرا آموخته‏اى فرو نگذارم
و پیکرم از آنجا آنچه مرا الهام کرده‏اى مانده نگردد.

نظرات 3 + ارسال نظر
دانیال پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:17 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
خو ب من هم به دعا اعتقاد دارم.
ولی ما خیلی شور کردیم.
همه چیز را با دعا می خواهیم.
عمل
راستگوئی
ریا نکردن
و...
اینها را فراموش کردیم
با یک گریه بر امام .... تمام گناهان پاک می شود.
خدایا ما را دریاب
با این جهلی که در رگ های ما رسوخ کرده و...
فقط یک درد دل بود

گفت پیغمبر به آواز بلند
با توکل زانوی اشتر ببند
هر چیزی جای خود دارد دعا بدون تلاش و زحمت معنی ندارد
همه چیز را از خدا می خواهیم اما نه اینکه خود تلاش نکنیم
و اگه اینگونه عمل کردیم از دعا چیزی نفهمیدیم

لطیفه جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:50 ق.ظ http://latifeh.blogsky.com

قربونت برم با این مطلبت
آخ که پدر و مادر چه نعمتی و بعضی ها قدرشو نمیدونند
موفق باشی

رضا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:02 ب.ظ

درود بر امام سجاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد