نقش رستم را بازی می کنم

پیروزی دلاورمردان ساعی و رضا زاده را تبریک می گویم

نقش رستم را بازی می کنم



می خواهم امروز تو را برای ناهار دعوت کنم، چی درست کنم؟!
¤ آبگوشت
یک دیگ کافیه؟
¤ نه بابا، همان اندازه ای که خودتان می خورید.
سیر می شوی؟
¤ آره بابا، من به اندازه بقیه آدم ها غذا می خورم، فقط تعداد وعده های غذایی ام زیاد است. مثلا اگر ساعت 1 نهار می خورم ساعت 4بعدازظهر عصرانه می خورم و بعد از تمرین یعنی حول و حوش 8 یک عصرانه (تخم مرغ) و بعد هم شام و بعد از شام هم یک چیزایی می خورم.
خب این که شد همان یک دیگ؟!
¤ پس بپز.
مرد شماره یک وزنه برداری دنیا که هستی، پهلوان پهلوان ها که شدی، قوی ترین مرد جهان که شدی، دیگر چه انگیزه ای برای ادامه داری؟
¤ درحال حاضر انگیزه ام این است که رکوردم را بالا ببرم و وزنه های سنگین تری بزنم.
بلندکردن سنگینترین وزنه جهان سخت تر است یا گذاشتن کیسه آشغال دم در؟!
¤ راستش را بخواهی حاضرم سنگین ترین وزنه را روی سر ببرم ولی پله های راهروی خانه را برای گذاشتن یک آشغال بالا و پائین نروم.
شنیدم که ماشین شما ماتیزه، درسته؟!
¤ آخه خوش انصاف من توی ماتیز جا می شوم؟!
ماشینت چیه؟!
¤ از این ژیان جدیدها!
آقای رضازاده از چی وحشت داری؟
¤ قول می دهی به کسی نگویی؟
قول می دهم جوابت را شطرنجی چاپ کنم توی روزنامه!
¤ پس بنویس از زنم می ترسم، البته این مورد، برای تمام متاهل ها صدق می کند.
یک خاطره قشنگ از این چند وقت!
¤ دیدار با رهبر انقلاب.
حالا چرا این دیدار؟!
¤ من از دوران نوجوانی و از آن موقعی که خودم را شناختم، دوست داشتم که ایشان را زیارت کنم که الحمدالله در بهترین شرایط این کار انجام شد.
اگر یک نفر بخواهد با حسین رضازاده عکس یادگاری داشته باشد، باید چه کار کند؟
¤ هرجا من را پیدا بکند و بیاید جلو و بگوید می خواهم با تو عکس بگیرم، می گویم بیا بگیر!
اگر یک نفر توی خیابان موبایلت را بزند و بعد هم فرار کند، چه کار می کنی؟!
¤ هیچی دیگه موبایل رفته، چون من با این هیکلم که نمی توانم دنبال طرف بدوم!
یکجا گفته بودی که به خاطر معروفیتت به سینما نمی روی، یعنی چی؟
¤ با این اوضاع که هست نه مردم می توانند درست حسابی فیلمشون رو ببینند نه من، چون مردم از من عکس و امضا می خواهند.
خب هنگام پخش فیلم که سینما تاریک می شود، چه طوری باز هم سراغت می آیند؟
¤ تاریکی سینما در برابر تابلو بودن هیکلم، سوسک است.
حسین رضازاده شکست خورد، این جمله را بشنوی سکته می کنی؟
¤ بالاخره من هم باید قبول کنم که شاید یک روزی شکست بخورم ولی برایم خیلی سخت است که بپذیرم «حسین رضازاده شکست خورد» برای همین تمریناتم را بیشتر و بصورت سنگین تر ادامه می دهم، شما هم دعا کنید.
برای خرید به مغازه می روی؟
¤ خیر
پس چه کسی می رود؟
¤ خانمم
تخفیف هم به ایشان می دهند؟
¤ اگر گرانتر نفروشند، تخفیف در کارشان نیست.
احساست وقتی که به ترکیه ای ها جواب «نه» دادی؟!

¤ فقط وظیفه ام را انجام دادم. یا ابوالفضل مال این خاک مقدس است.
اگر به تو پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی بدهند، قبول می کنی؟
¤ شاید. البته یک نقش خوب و اول
مثلا رستم و اسفندیار!!
¤ بد نیست.
سر ظهر، وسط خوابت، یک خبرنگار سمج مثل من زنگ بزند و بگوید می خواهم با تو مصاحبه کنم، توی دلت چی به او می گویی؟
¤ همان چیزی را که به تو گفتم.
مگه به من چی گفتی؟
¤ حرف دل را که بلند نمی گویند... ولی نه، شوخی کردم، من مخلص همه شماها هستم.
آخرین حرف حسین رضازاده؟!
¤ اول و آخرش همان
یا ابوالفضل!

 

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:05 ق.ظ

یا ابوالفضل

ندا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:40 ق.ظ http://mordab.blogsky.com

سلام نسرين خانم.جدا وبلاگ خوشکلی داری.فقط يه موزيک کم داره.با اين حال خيلی خوشکله.خوشحال ميشم اگه بهم سر بزنی.منتظرتم.

خدمات کامپیوتری پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:02 ب.ظ http://p30services.com

سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت خدمات فارسی در راستای رضایت وبلاگ نویسان اقدام به فروش پکیج های حرفه ای کرده است.شما میتوانید با نازل ترین قیمت ها صاحب هاست و دامین شوید.
سایت خدمات کامپیوتری پلن هایی رو برای آنها تدارک دیده است که همراه با نصب رایگان سیستم وبلاگ نویسی مویبل تایپ و همینطور پی اچ پی ناک ... است.
با تشکر

حامد کاربیست پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.hamedhastam.blogsky.com

سلام
خیلی وقت بود به وبلاگ شما نیومده بودم یعنی ادرسشو نداشتم فقط همون نسرینش یادم بود الان هم که اومدم
آپدیت کرده بودید
ادرستون تو صفحه ی اول بلاگ اسکای دیدم

یاس پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:53 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com

راستی من میخوام یه عکس باهاش بندازم ...

[ بدون نام ] جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام

پویا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ق.ظ http://pesareshikamo.blogsky.com

سلام قشنگ که هست اما نه اونقذر
خواستی پیش ما هم بیا
خدانگهدار

صدر یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:09 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
میلاد فروزان هستی مبارک !
موفق باشی
صدر

[ بدون نام ] شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:57 ق.ظ

از بابل شهر بهار نارنج

دارینوش دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:53 ق.ظ http://fly.blogsky.com

مهم اینه که بقیه خراب کردن . گند زدن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:28 ب.ظ

وبلاگ باحالی داری
با تبادل لینک چه طوری
www.fbi.blogsky.com

[ بدون نام ] شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:52 ب.ظ

پرداخت سود

... شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:20 ب.ظ http://xyz3.blogsky.com

وقتی میبینم از این رستم چه جور استفاده تبلیغاتی میشه بدون اینکه حتی پولی معادل هزینه یه بیل بورد رو بهش بدن افسوس می خورم.
اگه وقت داری نوشته منو بخون و نظر بده.

آرش جمعه 3 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:31 ق.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

dooroood bar shoma dooste gerami
ooomid varam ke dar panahe izade yekta salamat bashid
webloge man weblogieh ba ghesmat haye mokhtalef va baraye zende negah dashtane tarikhe kohan iran ham rah ba matalebi dar bare ye zartosht va gheireh ooomid varam ke morede tavajohe shoma gharar girad agar tooonestid be man link bedid man ra dar in rah yari karde eeed man ham ba kamale meil in karo mikonam
sar boland va paiande bashid eradatmande shoma,arash
khosh hal misham agar bishtar dar tamas bashim
payande baad iran

http://lonely-tree.blogspot.com
yahoo id: arash_javadian2000
arash_moody@yahoo.com
moteshaker az shoma
agar eghdami kardid man ra az tarighe e-mail ya rahe digary motale sazid
دورود بر شما دوست گرامی
وبلاگ من وبلاگیه با قسمت های مختلف و برای زنده نگاه داشتن تاریخ ایران کهن با مطالبی در مورد زرتشت و غیره
و ممنون میشم اگر به من لینک بدهید و مرا در این راه یاری کنید و من نیز با کمال میل لینک شما را در وبلاگم
قرار میدهم،خوشحال میشم اگه با هم بیشتر در تماس باشیم،ارادتمند شما،آرش
http://lonely-tree.blogspot.com
yahoo id: arash_javadian2000
ایمیل:
arash_moody@yahoo.com
اگر اقدامی کردید من را از طریق ایمیل یا راه دیگری مطلع سازید

مهماندوست جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:09 ق.ظ

تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد